I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, January 21, 2013

SUMBANGAN IKHLAS DARIPADA ANDA..

Assalamualaikum..

CK nak share sesuatu tentang kisah kawan sekolah CK kat sini.. Dia kawan CK masa kat sekolah rendah dulu.. CK simpati dengan apa yang menimpa kepada ayah dia.. Ayahnya mengidap Kanser Hati tahap 4 dan sedang menerima rawatan di Hospital Speacilist KPJ Ipoh, Perak..

CK share apa yang kawan CK post kat FB.. Ni CK ambil dari FB kawan CK tu sendiri.. FB Encik Haf





Kenalkah anda dengan lelaki ini? Biar saya memperkenalkan untuk anda. Nama lelaki kesayangan saya ini HISHAMMUDDIN BIN HUSSIN berumur 45 tahun. Berasal dari felda bersia gerik perak. Satu satunya lelaki yg menjaga keluarga saya dari saya kecil sehingga saya berjaya. Sekarang beliau sedang menerima rawatan di hospital speacilist KPJ ipoh perak kerana mengidap kanser hati tahap 4. Saya selaku anak pertama keluarga dengan rasa hina dan rendah diri memohon kepada pengguna facebook tidak kira bangsa dan agama untuk sama2 mendoakan ayah saya supaya segera pulih kerana saya dan keluarga serta adik beradik amat merindui snyuman,tawa,jenaka abah. Jika ada sesiapa yg ingin menyalurkan sumbangan amatlah dihargai kerana kos rawatan yang cukup tinggi dan hanya tuhan saja yang dpt membalas jasa dan budi tuan dan puan. KAMI SYG ABH.

Iklas dari anakmu.



Assalamualaikum buat semua pengguna facebook kawan2 dan sesiapa yang mengenali diri saya. Saya anak sulung kepada Hishammuddin Hussin dengan rendah diri ingin menyatakan hasrat saya meminta sedikit sumbangan ikhlas daripada anda semua bagi meringankan beban keluarga saya untuk mengubati penyakit ayahanda saya yang sedang bertarung nyawa kerana mengidap kanser. Jika ada sedikit sumbangan dari pihak tuan dan puan..saya sekeluarga amat2 menghargai sumbangan tuan dan puan dan semoga tuhan membalas budi baik tuan dan puan.


Segala bentuk sumbangan boleh dihantar pada alamat tertera:

No 89 Felda Bersia 
33320 Gerik 
Perak Darul Ridzuan.

or

MAYBANK ACCOUNT :154101190394
NAME : Muhammad Hafiz Bin Hishammuddin




Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikulnya.. Seringan-ringan sumbangan yang mampu diberikan adalah DOA.. Semoga ayah Hafiz segera pulih dan sembuh seperti sedia kala.. Aamiin..


No comments:

Meh Baca Yang Ni Jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...