I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, July 18, 2012

Diari LI Aku..4


Diari aku..

Hari ni aku dah berpraktikal 13 hari..Tau tak yang aku sangat2 la tak sabar nak habis LI ni..

Aku terlalu banyak kerja!!!!!! stress!!!

Setiap hari ada je test baru yang aku kena buat.. Dah terlalu banyak result dan data-data kat dalam folder aku nih. Sekali nak run untuk test, kena run 30 samples. Setiap bacaan plak kena ambik 3 kali bacaan..Waaaa...

Cane la report aku nanti. Penuh dengan data-data je. Sekarang masa rehat. Aku baru keluar dari bilik instrument yang aku baru belajar 15 minit cara nak guna dan aku akan guna untuk run samples petang ni.

Keluar je dari bilik instrument tu, partner aku dah tersengih. Aku faham nape dia tersengih..haha.. Apa yang bermain dalam kepala kite sama la wei..

Ape yang bermain dalam kepala kitorang?

Haha.. Terlalu banyak test la wei.. Penyelia cakap lepas ni nak buat test lain plak. Dia tengah cari test ape lagi yang boleh dibuat terhadap samples kitorang tu.. Tu nak kena fikir pasal test yang akan datang. Sekarang pun kami tengah wat analisis lain yang belum siap..sob..sob..sob..

Tapi ape2 pun, aku seronok sebab dapat belajar banyak instrument. Penyelia aku cakap, tak pe, belajar je instrument ni. Nanti senang kalau nak sambung belajar atau kerja nanti kena guna instrument tu ke kan. Yea la..Belajar la nih..huhu..

Tapi agak bad mood today sebab aku DEMAM.. wuuu..wuu..wuuuu.. SELSEMA lagi.. BATUK pulak macam nak on the way je.. Hari ni aku memang tak larat sangat nak berdiri lama-lama. Kepala rasa berat sangat. Tadi pun macam berpusing-pusing dah pandangan aku. Hope aku tak tumbang la kat tempat kerja aku nih.

Ok la..nak rest. Jap lagi kena wat kerja balik..huhu..


♥ Kalau like, klik like ♥

No comments:

Meh Baca Yang Ni Jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...