I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, July 11, 2012

Diari LI Aku..3


Hari ni hari ke 8 aku berpraktikal..

12.30 pm :           Baru balik dari makmal..Ya Allah..penatnya..Aku ni baru bekerja cikit, dah tak larat.. Macam mana orang yang dah bekerja lama tu? Ayah aku? Mesti abah rasa penat sgt2 kan? Kecian abah L Baru aku merasa penat bekerja..

Dalam minggu ni aku penat sgt sebab banyak buat kerja makmal.. Hari2 main UV dah aku ni..Mampu berdoa je la..Harap-harap aku diberi kesihatan yang baik.. Risaunya.. Petang-petang bila aku balik umah, rasa macam nak jalan merangkak je sebab tak larat sgt.. Berjam2 aku berdiri tanpa duduk kat makmal.. Macam nak bengkok badan rasanya..

Lepas rehat nak sambung buat kerja makmal lagi.. Chaiyuk2!!..

Sekarang :          Aku kat umah dah.. Allah.. penatnya..sakit badan, sakit kepala, sakit otak..sabo je la.. Ni la dunia kerja walaupun aku belum terdedah dengan dunia kerja yang sebenar..

Aku banyak sangat berdiri masa wat kerja lab.. Dah dua kali aku hampir2 nak pitam..semalam n hari ni.. Tiba2 pandangan aku nampak berpusing.. Nasib tak tumbang betul2..Kang naya je sape yang nak angkat aku..keh3..

Esok ada kerja lagi.. Harap dapat jadi researcher yang bagus..huhu..ameen..

♥ Kalau like, klik like ♥

No comments:

Meh Baca Yang Ni Jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...