I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, July 4, 2012

Diari LI Aku..


Diari aku..

Hari ni dah 3 hari aku berpraktikal dekat agensi nuklear..Awal-awal lagi aku dah tahu tajuk yang aku akan buat bila aku berpraktikal kat sini..Aku takut..sebab aku kena buat mengenai radiasi..aku selalu fikir yang radiasi tu boleh tembus2 badan orang..Ish..kolotnya aku..(tapi aku tetap risau..)

Hari 1st aku dapat tahu yang aku di tempatkan kat MOSTI Dengkil..hangin jugak mulanya sebab ingatkan kat MOSTI Kompleks je..cian kawan aku kena berulang hantar aku dengan kawan aku lagi sorang tu, nisa..aku ngan nisa di tempatkan kat Dengkil..

Kat kompleks sekarang ada buat Hari Inovasi Agensi Nuklear Malaysia..Ada pameran, talk, jual2..tapi aku tak sempat lagi nak pergi..Hari ni hari last..Confirm2 la aku tak sempat nak pergi dah..Sebab hari ni aku busy cikit nak ciapkan abstrak tentang projek aku tu. Kena hantar petang ni..And now, aku dah ciap pun..Cuma belum send je..risau la nak send..emm..

Saat aku dok menaip ni, aku berada kat tempat keje aku..tapi orang lain tak ada..Dorang sume pergi Kompleks yang Hari Inovasi tu..(sebab tu aku berani nak menaip yang luar bidang keje aku kat sini..hek3..) Akak2 dan abg2 tu ada je ajak aku tapi aku kan ada keje yang nak di ciapkan..So terpaksa la tolak..padahal teringin gile nak g tau..huk3..

Dengan suasana bilik yang sejuk berekon, sunyi dan ape2 je la, aku rasa mata ni cam sepoi2 bahasa je nak tertutup..Jangan!!! Jangan tido!! Babab kang..

Hari tu time 1st day, aku dah dapat meja aku sendiri..So nak buat sume keje ofis, kat situ la..kalau nak wat lab baru g makmal..Lepas aku jumpa supervisor (SV) aku kat sini, aku dah tak tahu nak buat ape..dalam mind aku ciap boleh tertanya-tanya lagi, boleh tak aku nak balik awal? Giler!! Kau ingat kau student lagi yang datang wat lab semata-mata? Oh pliiizzzz..Kau tu dah jadi seorang pekerja walaupun masih berstatus Pelajar Latihan Industri..

Cepat2 aku mind set balik yang aku ni worker..So semua syarat2 dan peraturan pekerja, aku kena ikut..aduh..

Untuk projek aku tu, SV aku bagitau ada sorang student LI bawah dia dari UM buat sama cam projek aku jgk..Cuma aplikasi kami berbeza..So, aku kena banyak berkomunikasi dengan dia untuk berbincang..Tapi dia LI 2 bulan je dan dia masuk dari minggu lepas lagi..maknanya tinggal lagi sebulan lebih untuk kami buat keje sama2..So, aku kena bagi betul2 faham dulu setiap step yang aku kena buat b4 dia balik ke UM semula..Perlu bergigehan la aku..

Oleh sebab aku tengah bekerja, So aku tak berani nak bukak blog untuk taip entri ni..aku just taip dalam M.word as a draft dan aku akan post malam nanti pas balik keje nanti..keh3..(Ni dah tahap boring sgt2 ni..)

*sekarang dah sampai kat umah..Nak rehaaaattttt.. 

♥ Kalau like, klik like ♥

No comments:

Meh Baca Yang Ni Jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...