I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, September 27, 2013

Tertekan disebabkan perbuatan orang lain..

Assalamualaikum..


Entri pendek untuk malam ni.. hanya luahan hati je pun..


Ntah kenapa aku rasa sedih malam ni.. Sebak.. Rasa nak menangis.. Macam2 yang aku rasa aku nak buat.. yang tak terlintas dalam fikiran sebelum ni..



Pernahkan korang rasa bila kesalahan orang lain yang buat, tapi kesan tempiasnya terkena kat korang jugak??


Itu satu hal..


Hal yang lain pulak..., Kite tak salah.. Tapi orang lain yang cari hal ngan kite.. Kemudian orang lempiaskan kemarahan kat kite..


Aku tak tau ape yang aku bgtau kat atas tu ada kaitan ke tak dengan ape yang aku rasa..


Aku seolah2 macam tak ada tempat nak luahkan kat sape..


Mungkin orang lain akan jawab, luahkan je la kat Allah.. Dia yang Maha Mendengar..


Ya.. Aku tahu tu.. Tapi... Ntah la.. Orang lain susah nak faham diri kite sebenarnya.. Susah nak cari orang yang betul2 faham diri kite..


Jadi cukup la aku luah kat sini.. Mungkin kat sini terlalu luas kalau aku mahukan privasi.. Tapi aku rasa hal yang aku bangkitkan adalah hal yang umum.. Ramai orang yang alaminya jugak kan??


Jadi tak perlu la aku rasa 'masalah' aku ni adalah hal yang special pun.. Ape yang kita rasa semua ni sama je kan..


Sooooo.. boleh la aku tido sekarang sebab ape yang aku rasa menggelegak dalam hati aku ni dah hilang dah lepas berceloteh kat atas.. soooooo..selamat malam.. :) 




♥ Kalau like, klik like ♥




No comments:

Meh Baca Yang Ni Jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...