I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, September 17, 2013

Aku Dah GemOOOOkkkkk!!!

Assalamualaikum..


Entri ni just nak bgtau aku dah gemookkk..!! hoho.. macam tak de motip.. Memang pun.. Saje je nak luah kat sini.. Dah nak dekat 10 bulan aku dok umah.. keje makan tido tgk tv je.. Makin bulat dah badan.. Dan naiknya sangatlah ketara.. Betul kan awakk??? ;)


Oppsss.. Aku tak sampai tahap ni pun..Minta dijauhkan la..


Baju pun dah sendat.. Macam mana ni.. I bukan nak seksi meksi.. tapi baju sume dah sendat dek badan yang naik..hukhukhuk..


Hari tu aku bagitau yang aku pergi UKM kan.. Dan aku makan banyak macam tak penah makan kat sana.. Before aku balik haritu, aku timbang berat badan.. WWWOOOOOOWWW!!! Berat naik mak aaiiiii!! Dalam banyak2 kali aku timbang berat, tak penah lagi berat aku seberat tu.. Mula la nak terkinja-kinja kat situ sebab gelabah berat dah naik..


Pastu mula la berazam nak turunkan berat badan.. Kononnya nak fight ngan sorg member utk sama2 turun berat badan.. Tapi aku ni,semenjak balik umah, macam takde tanda nak kurang berat badan pun.. Exercise memang tak la.. Nak diet??? Tak menjadi lagi...


Kononnya taknak makan nasi.. Nak ratah lauk je.. Tapi aku pun taktau kenapa tangan aku ni slow2 je g senduk nasi kat periuk nasi.. Takpe takpe.. sesenduk nasi je.. Sikit je ni.. Bila dah makan tu, aaiiiii???!! Sedap plak lauk yang aku masak ni.. Ce tambah sesenduk nasi lagi... Emmmm..sedap la... Anak dara sape la yang masak sedap sangat nih??!!.. huhuhuhuhu..kembang2 hidung sendiri..


Aku tak boleh nafikan yang aku masak memang sedap!! Hahahahahahahaha.. Tak boleh nak diet tanpa makan nasi..


Aku buat senaman sit up.. Nak kempiskan perut la uoollzz.. Tapi setakat ni aku baru buat sekali je.. hohoho..Tu pun lepas naik 5 kali je.. 5 KALI JE????!! Teruk giler rasa.. Sempuuutttttt... dulu boleh la jugak buat berpuluh2 kali.. Sekarang???? Emmm..Faham2 je la..

Comelkan aku..huhu..

So sekarang, aku berangan nak main tali skipping plak.. Best jugak dapat loncat2 dalam umah ni.. Nanti nak kua g beli tali skipping la... Tapi taktau la zaman bila yang aku nak kua tuh.. Aduyaii..


Kalau ada rezeki keje dlm masa terdekat ni, insyaAllah, aku nak g jogging kat stadium tu.. Stadium mana, RAHSIA... hoho.. Aku mesti turunkan berat badan.. mesti..mesti..MESTI!! Sebab aku taknak kalah ngan member aku tuh..huhuhu.. Kite tengok nanti, sape yang turun berat paling banyak...!!


Yeeeyyy..


**Emm.. Saat aku dah nak publish entri ni,tiba2 perut aku macam teringin nak makan kuewtiaw bandung.. Emm..sedapnya..kecur air liur plak..



 ♥ Kalau like, klik like ♥



No comments:

Meh Baca Yang Ni Jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...