I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 27, 2011

Masih sedar siapa diri ini..

Maaf tatkala jari ini laju menaip mengenai kisah diri..Bukan sengaja untuk membuka pekung di dada..

Maaf andai dirimu tidak selesa dengan kehadiran entri ini..

Saya masih sedar siapa diri saya yang sebenarnya..Sepenting mana pun diri saya pada awak, tak mustahil awak akan pergi tinggalkan saya..Bila saya fikirkan hal ni, air mata saya tak dapat nak ditahan lagi..

Maaf sebab buat pengakuan di sini..BENAR!! SAYA CINTAKAN AWAK!!..tak malunya saya mengaku macam ni..kalau boleh saya nak bagitahu pada semua orang yang saya benar2 cintakan awak..bukan main2..tak ada istilah cinta monyet dalam diri saya..Cinta yang ada saya cuba kekalkan hingga ke syurga..

Namun awak tak dapat nak rasai cinta dan kasih yang ada dalam hati saya sekarang..Saya tak dapat nak luahkan sepenuhnya pada awak selagi awak belum sah menjadi milik saya..Tapi saya betul2 sayangkan awak..

Awak faham tak perasaan saya terhadap awak? Jika awak benar faham, awak takkan menafikan perasaan saya terhadap awak..Perasaan yang hadir benar-benar ikhlas, tiada paksaan untuk saya mencintai awak..

Macam mana saya nak tunjukkan pada awak yang saya benar ikhlas pada awak..Macam mana saya nak buat supaya awak dapat rasai kasih, sayang dan cinta yang ada di sebalik hati yang merah..??

Saya tak dapat bayangkan jika awak pergi tinggalkan saya..Di saat awak kata ingin meninggalkan saya pada waktu tu, air mata mengalir tanpa henti sehingga mata terlelap..Mungkin kerana terlalu ikutkan perasaan, mimpi datang membawa satu gambaran..

Dalam mimpi tu ada awak..Saya seronok sangat..Tiba2 awak berjalan semakin jauh daripada saya, kemudian hilang..Saya faham yang awak pergi tinggalkan saya..Awak tak mahu jumpa saya lagi..bila saya call,awak tak angkat..Saya pergi cari awak dekat rumah, awak tak nak keluar jumpa saya..sehinggakan keluarga awak suruh saya pergi..Tapi saya tak tahu apa salah saya sampai awak sanggup buat saya macam tu..Dan akhirnya saya jadi seorang yang gila..Gila kerana ditinggalkan seorang kekasih..Tersedar dari mimpi, saya menangis lagi..

Saya sedar siapa diri saya..Cuma seorang insan yang lemah..Bila awak mencintai saya, sudah cukup membahagiakan saya..Awak masih tidak yakin dengan cinta saya?? Saya yakin wujud perasaan sayang dan cinta saya..Ia ada dalam hati saya untuk awak..Saya cintakan awak..Benar!!!..




2 comments:

Afzainizam said...

Ramai orang pandai mengucapkan dan menghayati cinta,tapi tidak ada sesiapa yang pandai menilai cinta kerana cinta bukannya objek yang boleh dilihat dengan mata kasar,sebaliknya cinta hanya boleh ditilik melalui hati dan perasaan.

Cinta memang indah,tetapi bila cinta disertai dengan dusta dan pembohongan,maka keindahan cinta itu akan hilang dan digantikan dengan benci dan dendam!!

Cinta tidak boleh dipaksa.Nantikan kehadirannya dengan sabar..Cinta datang pada saat yang tidak terduga.Jangan lari dari cinta kerana cinta itu indah.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip Spray paint motorsikal

KaKTuS BeRDuRi said...

benar..pengucapan ikhlas lahir apabila cinta benar2 lahir daripada hati yang ikhlas..malah tiada pendustaan dalam perasaan ini..

Meh Baca Yang Ni Jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...