I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, March 11, 2011

JaWaPaN RiNDu

Salam sayang,
aku rindu..aku rindu..aku rindu..
itu yg aku mampu luahkn..
sememangnya aku sedang rindu,rindu seseorang yg sentiasa membuat aku tertunggu..
kadang2 aku tertanya,'kalau ini yg terjadi pada aku,kenapa aku diberi perasaan sebegini??'


sambil aku mengisi kekosongan,aku mendengar nyanyian lagu nasyid..
dlm banyak2 lagu tu,aku terpikat ngn 1 lagu ni..seperti mengetahui perasaan aku skrg..
ingin skali aku berkongsi lagu ini bersama ngn rakan2..

Terasa sesuatu
persoalan memanggil
Di benak yang paling mendalam
sehingga menjadi ralit


Semakin jiwa dilanda
gelora Sang Penanti
semakin sukar difahami
puncanya gelisah ku ini

Hanya kekosongan
jua kehilangan
kurasai
menghuni hati


Di mana kan ku temui
penghujungnya resah ini
seumpama ku menanti
sejawapan rindu


Di mana kan ku temui
oh sinaran yang hakiki
untuk menjadi penyuluh
jalan didepanku
hingga akhir waktu


Andainya kau temui
cahaya yang ku cari
sudikah dikongsi bersama
sebagai teman mahupun sebagai KEKASIH


Di mana utk aku luahkn..
aku tidak mampu pendam..
di sini lah tempat utk aku melakarkan kata..
bahawa aku rindu..
di atas sejadah..aku memohon padaMu..
Kau tunjukkanlah kepadaku,siapakah 'dia' sebenarnya..
ingin sgt utk aku mengenalinya..
Namun,jika ini bukan masanya lagi,Kau buangkanlah sementara perasaan rinduku ini..
tidak sanggup utk aku menyimpan rasa ini..
begitu sakit di dalam..
aku hanya mampu menitis air mata...




No comments:

Meh Baca Yang Ni Jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...