I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, April 8, 2011

KeNanGaN PD

hehe..org lain dok study,aku dok melayan bab lain..
sonok tgk gambo2..paling best tgk gmbo2 kawan tekno..
macam2 aktiviti kami wat..salah 1 nya g PD..
1st tuh aku g PD..best r mandi pantai walaupun aku ni penakot kn..
nak share gmbo2 kt sni..hikhik..



sebelum pe2,kita pose la dulu kn..klik klik klik..
get ready untuk nek banana bot..
aku eksyen je pakai jaket keselamatan tuh..
padahal aku xnek pun banana bot tuh..hahaha
takot aku..
baik aku naik bot yg betul tu jeh..ahaakk..

eh..mana aku??!!!
aku dok kt muncung banana bot tuh..xnampak??
haha..aku yg dok snap gmbo dorg nih..
aku x main la nek banana boat kn..
aku nek bot betul2 terus..

jadi camerawoman la aku..
aku yg terjerit2 walaupun aku nek bot bese je..hahaha..
over dowhh..
tapi syok gak time nih..landing abis..
tangan bley capai air laut time nih..
sejoookkk..ggrrrrrr..

bru pas nek banana bot..
sume dah tertelan air laut..aku je steady lagi..hahaha..
baju aku paling kering..huiyooo..

"ISTANA PASIR TEKNO"
yang ni je mampu siap uollozz..
dah sume pakat2 berendam dalam air kn,sape nk wat smpai ciap..hahaha..
semangat nk wat istana pasir,ciap g beli peralatan mainan budak2 lagi..
pe2 pun,terbaeekk la wookk..

pas mandi laut..pas tukar baju..pas solat..
lawa jugak kt belah ni..td kita mandi belah sana..
pe2 pun,pose lagi..klik klik klik..
kawan baik aku nih..merangkap kakak aku dlm family tekno..
suke2..^_^

kawan aku jgk nih..sonoknya time nih..
bergambo x hingat ape dah..
mksh ye kwn2 sume yg sudi bwk ambo nih..
^_~

pas puas mandi..kami sume g makang..
punya la jauh g cari kedai makan,last2 kami setuju nk mkn kt sni..
uiihh..walaupun tmpat makan ni bukan restoran ke ape,tapi ayam bako dia superb dowhh..
makang ngn nasi kukuih..
tambah2 sume tgh lapo kan..santap je la pe2 pon..

ni la tmpat  mkn tu..
x tau nk pgil kedai ka,warung ka,restoran ka..
yang specialnya tmpat makang ni,ada concept wei..
tema "KOBOI"
hikhik..prasan x pekerja2 dia sume pakai topi koboi..
pasang lagu lagi..huuiihh..layaazzz..
yang x tahannya,makcik hat bako ayam pun pakai topi koboi..
x panaih ka makcik??

ni hah nasi kukuih ayam bako..superb!!
sodap beb..
terliur x korg tgk??haha..
saje tunjuk..nk bg korg teringin..
klu nak,g r cari kedai ni kt area PD tuh..dekat je ngn pantai dia..
selamat mencuba la ye..

aku pun nak stop dah..nk sambung stdy..final dah dkt..saje je wat entry ni sambil2 dok bohsan stdy kn..padahal dah lama da g PD nih..5march hari tu..hikhik..GOOD LUCK..^_^

No comments:

Meh Baca Yang Ni Jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...