I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, April 13, 2013

Pelamin anganku musnah..sob3..

Assalamualaikum..



Entri kali ni bukan la entri yang menyeronokkan.. Sebab...


Baca kat tajuk la....sob sob sob..


Bayangkan kite mimpi orang yang kita saling sayang dan cinta tiba2 dia kawen ngan orang lain.. Ape korang rasa?


Tambah2 kalau dia kawen dengan orang yang kite tak suka.. Sakitnya hati..


Dalam majlis besar tu orang ramai menunggu.. Tiba2 datang pasangan pengantin yang wajah lelaki tu adalah orang yang kite sayang.. Perempuan di sebelahnya tersenyum gembira.. Bila nampak kite, dia tersenyum sinis menunjukkan kebanggaan kerana dia dapat si dia..Ceh..


Harap ini semua tidak berlaku di alam realiti.. Sakit woo hati... Terbawak2 sampai keluar plak..


Bila di tanya, "kenape awak kawen dengan dia?"


Dia senyap dan hanya memandang..


"Awak bukan kawen betul2 kan? Orang kata awak kawen olok2 je.. Betulkan?"


Dia senyap lagi.... Haaaaaaaaa... Betul la tu... Waaaaaa waaaaaa waaaaaaa... nangis dalam mimpi.. Menyampah lagi..


*Motif aku cite benda ni?

Sesaje.. nak tambah entri baru... Lama tak hapdet kaaaannnn...
 Hohohohohohahahahahahuhuhuhuhihihihihih.. ;-p



♥ Kalau like, klik like ♥



1 comment:

Salmah Solehah said...

I likeee it!! Coz it really happened..you may not believe it anyhow. cerita cinta monyet dulu2..huhu..siap ada tulis entry lagi pasal tu..huhu..

http://salmahsolehah.blogspot.com/2013/02/cinta-monyet.html

Meh Baca Yang Ni Jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...