I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, November 16, 2010

HaTi AkU

Aku.....rinduuuuu..

kita sume akan rasa perasaan cmni kn..ye,aku tgh merasainya skrg..tapi aku susah nk luahkan..bagi aku,biar la aku simpan perasaan ni sorg2...

bukan sngaja xnk bagi tau,tapi takut orang x memahami perasaan kita..aku sayang dia..ke mana je aku pergi,klu bley aku nk sentiasa bersama dia..haiizzz...susahnya nk cakap..korang faham x perasaaan aku nih???

bila aku cakap,orang kata "ko ni gile dah ke"..."bia je la dia tu.."..

wei!!!..korang ni teruk tau..korang x faham aku..korang x rsa cmne aku rsa..setiap kali nk tidoq aku tringat kt dia..rsa nk ambik dia letak sebelah aku je..huuiisssshhhh..jenuh gak klu rsa cmni..

Bukannya setiap masa aku bley jmpa dia..tu yg rindu tu..aku tau,ada lagi org yg rsa cm aku rsa..klu tnya kt dorg2 ni pun,dorg akan jwb perkara yg sama..sayang weii..

tapi,sayang...aku rindu syg cmne pun kt dia,dia xtau perasaan aku..xpe..sbb syg punya pasal,aku sanggup usung dia balik umah aku walaupun naik bas je pun..nk raya ni,aku bwk dia balik umah..akak aku pun trkejut.."hang bwk balik dia nih..??"..

"hehe..x boley tinggai la kak..x lena tidoq nanti..hehe.."

see..betapa sygnya aku kt dia..sekarang,time aku tgh menaip2 ni,dia ada kt sblah aku..hehe..

ohhh bantal ucuk ku..^_^..


3 comments:

A'ainAbirah said...

terbaik la..ingtkn 'ehem2'..hehe

ayu aziz said...

haha sy pon ade 1.. nti sy wt entry jugak lah.. ;p

kaktus berduri said...

haha..ni ahem2 sy..^_^
kak ayu,pasti kn ia btul2 bucuk,bru bley msuk entry bantal bucuk...haha..

Meh Baca Yang Ni Jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...